092009

Ledsen för dålig uppgradering men mitt internet har varit paj! Jag är också ledsen för att ännu inte ha laddat upp bilderna från thailand men dom kommer imorn! Idag har jag iallafall varit hos läkaren, fick några recept så saker blir nog bättre snart. Sen efter mitt läkarbesök åkte jag till skolan, första skoldagen för mig :O Den var faktiskt helt OK, jag träffade alla mina saknade kompisar.  Imorgon ska min klass åka till tanto, fråga inte vad vi ska göra där men kubb är obligatoriskt
-.- När jag kom hem från skolan var jag duktig och pluggade lite, men hann inte klart med allt. Efter pluggandet har jag varit med belinda :) :) :) Vi var ute och pratade, ush vad jag har saknat henne!!!! <3 Lägger upp bilder sen!

Gammal bild på mig och belinda, 08, tror jag! <3 :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0