Godkväll, my life sucks!

Ja, tja alla där ute. Just nu sitter jag och knaprar på en skorpa, yumie -.-
Jag hatar att vara magsjuk, det ända jag tänker på är mat, mat, mat. Jag tänker på cheeseburgare, pizzor, jaa. ALLT! Suck, hoppas jag blir frisk snart. Imorgon ska jag iallafall tvinga mig ut, ska kolla lite på min nya villa som ligger i Enskede, jag ska nämligen flytta dit nån gång i oktober :) Flyttar i och försig bara från årsta till enskede, inte så stor skillnad. Men det är skillnad att flytta från lägenhet till villa :P 

Aja, här är bilder på min middag och hur jag ser ut just nu! Döm mig inte för att ta en svartvit bild med gömmt ansikte. Jag är sjuk!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0