Make me a supermodel and a photographer, haha!!!

Yes, nu är jag hemma. Jag åkte först med familjen för att snabbt ta en titt på hur villan såg ut. Den var fin, såg ut som en vanlig liten enskede villa, ni vet. Sen åkte vi till min älskade farmor för att fika lite snabbt, jag gick såklart omkring i hennes trädgård och knäppte massor av kort på både mig och naturen, haha. Jag ser ut som en riktig blekfis på alla kort men det beror på att solen lyste så starkt, hihi. Aja, efter det åkte mamma och jag snabbt till ett hm för att hitta pjamas till mig, och det gjorde vi. Fast inte den jag planerat utan det blev en Hello Kitty, sådär lagom söt. Köpte även ett paket troser, alltså bas troser och ett par shorts. Lägger upp dom bilderna senare. Juste, köpte även en snygg adidasjacka :)

Bilder från Farmor! <3

Ps, jag har 0% smink på mig!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0