Home!

Tja, kom precis hem från stan med bells. Jag var tråkig och trött men hoppas hon stog ut med mig. Vi började med att äta på mcdonalds, jag åt mozarella sticks, eller vad det nu heter. Sen åkte vi in till medis och köpte glass, eller. Jag köpte två glassar, en var äcklig :P

När vi satt där och åt på var glass kom en ganska ung kille fram i ett rosa linne, cyckelbyxor med string utanpå å frågade oss om vi kunde skriva en hälsning på hanns kropp. Han skulle tydligen gifta sig, svensexa. Jag skrev stort över ryggen "Lycka Till!!!" sen nån minut senare kom en tjej fram som hade mohippa, hon skulle sjunga och behövde publik. Jag och bella tackade inte nej, haha. Det visade sig senare när hon sjöng, att hon fått sällskap av killen med string. Dom sjöng cara mia, hahah. Muppigt alltså!!!  Lägger upp en video senare. Jag köpte inget, utom mat. Ha de bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0