Rapapapapapaparapapa

Kom precis hem, har varit ute ett tag. Var med Bells, gick omkring på stan och träffade lite personer. Tidigare idag har jag varit med kicki och haft skola. Jag och min klass åkte till tanto, där spelade vi kubb. Mitt lag vann inte.... Som tur var behövde vi inte alls stanna kvar där länge. En pinsam sak som hände vara att jag råkade kasta en hel näve russin på ett emo gäng. Jag sa snällt förlåt men dom kollade på mig med en blick som sa " DÖÖÖÖÖ" Om ni undrar hur jag lyckades med det så var det pågrund av Bruno, han duckade -.- När skoldagen var slut åkte jag och kristin till stureby, hämtade ett par nycklar och åkte sedan hem till henne. Där kollade vi på en rolig svensk film, helt sajk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0