Svergie, ett grymt trakigt (men underbart) land

Det ar sa skont att vara har nere i Thailand, ingen bryr sig om hur man sig ur, alla ar trevliga mot alla, priserna ar hur billiga som helst, vermen steker och framfor allt. Jag mar toppen, behover inte stressa alls, utan kan bara chilla. har inte sminkat mig en enda gang, men ingen bryr sig eller marker, men det ar nog bara for att jag ar en turist, lander i det verkliga perspektivet ar kanske inte det basta att bo i. Nar jag ar har nere kan jag inte hjalpa att tanka pa svergie, detta ganska stela och tysta land. Vi svenskar ar ju inte kanda for att vara de mast oppna! Men anda sa alskar jag svergie, allt. Vi har det verkligen bra, vi har gratis utbildning,underbart lanskap, inget krig, de allra flesta har rad med mat och tak. Ja, svergie ar nog att nog ett av varldens basta land. Jag ar lycklig over att fa leva i Svergie! Och det borde de flesta vara, varfor inte inse att Svergie faktiskt ar ett mer an OK land. I svergie har vi bra lagar och visst dom bryts iblan (sakert ganska ofta) Men var mannsiko syn ar anda bast!

Jag ar stolt over att vara 100%svensk. varfor skulle jag inte vara det, jag ar otroligt nojt att leva i ett sadant stabilt land! <3 

 Ps om en timme ska jag ata, tahimat :P

Greetins from Tahiland!

eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0