Najs!

Hej bloggen, idag har varit en ganska pissig dag! Jag gick upp tidigt och allting var bra, jag och min familj gick och at frukost. Allt var supergott som vanligt och jag gick till hotellrummet med en glad min. Klockan var tio och jag kunde inte sluta fundera pa att ga och vaxa benen. Jag kande pa benen for att se om mina harstran var tillrackligt langa, det var dom. Sa jag fick pengar av mamma till att ga till en skonhetssalong,  dar jag fick min ansiktsbehandling. Jag kom in och fragade om de hade tid, de hade dom jag och leddes snabbt in till ett rum med tre korta sangar i, jag lade mig i den mittersta pa magen och vantade. Efter ett tag kom tva sma thaitjejer in i rummet. Dom sa ingenting utan varmde bara pa vaxet. Nar det var klart tog varsin tygbit och trock fast dem.

De raknade till tre och drog exakt samtidigt, pa varsit ben. AAJJJJJJJJJJJJJ, skrek jag. Dom kollade pa mig och skrattade hogt, sen var de igang. Dom drog, jag skrek, dom drog, jag skrek. Sen borjade dom plocka harstran med en pinsett, jag skrek annu mer och dom skrattade hogre. (detta var bara baksidan av benen) Efter en plagsam halvtimme (kandes som ett dygn) Fick jag vanda pa mig, dags for framsidan. Jag vande pa mig och kande att min arm krampade, hade spant mig som helvete.  Jag log och kollade pa de tva sma tjejerna, svettig som en gris med roda ihopkisade ogon. Dom log, och la av ett garv (igen!) Sen fortsatte allt och efter ett tag borjade jag grata, allt gjorde sa javla ont! da borjade en av dom ocksa grata for att jag grat. Haha. jag borjade skratta och fragade nar de skulle vara klara. Da sa den gratande tjejen "Now!" Jag gick pa skande ben till kassan och gav henne 500b fick tillbaka 200b och tackade. Klockan var nu tolv, och solen stekte!

Jag gick hem en aningen vinglade, jag vagade inte kolla pa mina ben. Jag oppnade hotelrummet och satt mig pa golvet. Jag kollade pa mina ben och dom var helt rodprickiga, jag skrek av surhet. Vaf*an!! Jag kande pa benen och dom var helt hariga, alla harstran satt kvar. Jag hade alltsa gjort allt  i onadan. Jag blev bajssur! Sen kom jag pa att en av tjejerna sa att jag inte fick sola eller bada med benen. ALLT VAR MISSLYCKAT! Men jaja. sant hander. Nu ar jag liite glader och ska snart ata en tidig middag. Far se hur mina ben mar imorgon, just nu ar de fortfarande lika roda! Efter 6 timmar. SKIT!

Greetings from Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0