varmt, Varmare, VARMAST!

hej bloggen :)  jag ska beratta lite vad jag har gjort de senaste dagarna har i Thailand. Jag kan borja med att beratta om varmen, ja det finns inte mycket att saga men en sjalvklarhet ar att utan aircondition skulle jag nog bokstavligen vara dod! Det har precis spopregnat och anda ar det hur varmt som helst, varmare en varmaste Svergie! Ja, det ar sma korta linnen som galler.

Idag har jag bara tagit det lungnt, badat och solat. men igar darimot, red jag pa elifanter. Riktig turistfalla men det var en ganska cool upplevelse, vi red uppe bland bergen och efter det skulle min familj och jag ga till ett vattenfall, turistfalla 2! Det var inte sa mycket att se, och det tog kanske en halvtimme att ga dit, jag tror aldrig jag har svettas sa mycket i hela mitt liv!, det var namligen stralande sol och bara uppforsbackar. Bergsklattring!!! 

hur som helst, jag har inte shoppat sa mycket an, bara en present eller tva till Elina, detta pga av att jag ska till Bangkok det 4:a sista dagarna! Shopping!  *LEENDE*

Jag kan beratta lite om det hotell jag bor pa, det ar ett hotel med bungalows, gulligt och familjevanligt. Stranden ligger kanske 30meter bort. Restaurangen har god mat och hotellet har sjalvklart pool.


de parsoner jag har uppmerksammat ar foljande:

En stor svenne familj fran dalarna, som bestar av fyra barn, tva foraldrar och en mormor, morfar. Dom har en son i min alder och en son i min lillebrors alder + tva smabarn . Carl (min lillebror) ar nu redan bastis med den yngre pojken *SUCK*!

En liten franska familj som bestar av pappa och dotter. Dottern ar kanske 2 ar och ser exakt ut som sin far, axellangt svart har uppsatt i toffs.
En stor tysk familj, med pappor som har stooora kulmagar :P
En engelsk tjejgrupp pa 8pers. Alla ar valdigt bleka!
Sen finns det massor av par,  Jag orkar inte rabbla upp alla men manga kommer fran frankrike! Alla killarna ar snygga och tjejejerna, mindre snygga!

jag har gjort massor av andra saker men kan inte skriva ner allt, det skulle bli for langt. Ska forsoka uppgradera oftare!
Greetings from Thailand <3

Ps, anvand solcream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0