11-

Ja, så kallt är det ute. Fy, inte härligt. Speciellt inte när det tar 30 minuter att gå till tunnelbanan. Okej, 20minuter, jag överdrev. Idag skulle jag igentligen ha sovit över hos belinda men lite saker hände så nu sitter jag hemma å fryyyser. Men måste säga en sak, är det inte häärligt med jullov?! Inget plugg på två veckor, yes! Idag sjöng jag och yanira för vår årskull, alltså niorna. Det gick bra, undantag att både jag och min röst skakade som ett asplöv! Yanira var jätteduuktig!!!

Imorgon kommer nog dagen spenderas på ikea, ska köpa möbler och fixa i mitt nya rum. härligt!! Och juste, hahahaha. Idag var pizza med mig en stund efter skolan, och måste bara säga att ni som tycker jag var klantig som rammlade i en trappa?! Det gjorde pizza idag också men hon klarade sig med lindriga skador! Hon bara flög ner, det såg roligt ut. När jag rammlade måste jag sett minst lika rolig ut!

Snat börjar hajen 3, eller det börjar kl1. Men den ska jag passapå å se, wille rekomenderade den. Tydligen är den läskigast av alla hajen filmer. Passar mig som hajen i handsken. Oj, menade handen i handsken. 
Men adios, nu ska jag glo mer på tv!


jag ser ut som en uppblåst bimbo och en iq-befriad nolla! ha! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0