2009

Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket från 09, alltså. Jag kommer ihåg att ångesten rasade över mig när 2009 skulle börja, jag gillar inte när nya år börjar, fråga mig inte varför. Men jag kommer ihåg vissa saker, jag har varit några veckor i Thailand, varit på konfalägret, gjort saker man får göra, gjort saker man inte får göra, skapat nya beroenden, bra som dåliga.  Alltså mitt liv har väll flytit på som vanligt. Jag har skapat kontakt med nya vänner, brytit kontakt med gammla.... Jag vet att iaf att nästa år kommer innebära en STOR förändring, jag börjar ju fucking gymnasiet. Alltså, dont get me wrong. Jag längtar, det gör jag men jag vet att allt kommer förändras, jag är rädd att jag väljer fel, att allt blir skit. Jag känner mig trygg i livet nu, med skolan, polarna m.m Jag får se hur jag väljer :P

Men jag kan säga en sak om 2009, det har varit ett rikigt chill år. Måste verkligen börja plugga nu, sista terminen någonsin i 9:an...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0