Alla är tröga på söndagar!

Tja bloggen, sitter å pluggar no. Om en halvtimme kommer erica and the family. Då blir det en liten pause. Idag har jag varit i kyrkan med hugo och mattias, det var kul och jag lärde mig lite etik och moral. Hehe. Efter gick vi och fikade, hugo tog världens minsta brownie, han tycker det är onödigt å fika. Sådär lagom snobbig. Då började jag och asgarva och så sa han att det är skillnad för tjejer. Självklart började killarna prata dataspråket ibland, då kände jag mig kunnig! Ha! Aja, måste fortsätta nu, kommer få IG annars! <3


Alltid lika koncentrerad när det kommer till plugg! Synd att bilden till höger inte syns, den är fiiin, en bild på kolets kretslopp är det!


Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

mn ser lite av den :)

2009-12-06 @ 17:34:10
URL: http://dotteralberta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0