GODJUL!!!

Det blir ett snabbt inlägg, jag har precis ätit frukost och öppnat 3 presenter. Jag fick en tv, första sesongen av brothers and sisters och till sisst en fin kappa :) Klockan tre ska jag och familjen vara hos kusinerna i saltsjöbaden och då börjar det riktiga julklappsöppnandet, för både jag och min lillebror har de finaste presenterna kvar (enligt mamma och pappa) Jag vet att min lillebror kommer få sitt playstation 3, gud va han har tjatat om den heela månaden! Och jag vet inte riktigt vad jag kommer få, pengar? Mer kläder? Äh, vi får se. Men hare bra alla söta där ute, ni får ha en riktigt god jul!!!! tack till alla som läser min blogg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0