gott nytt år?

AAAARGGG, hur kunde detta hända, jag har blivit sjuk. Fyfan, på självaste nyårsafton. Jag kommer inte ens orka följa med familjen ut och tända smällare. Jag måste försöka vila upp mig så att början på det nya året blir bättre. Tyvärr känns det som jag blir sjukare och sjukare. Imorse mådde jag helt hyffsat, trodde bara att jag var väldigt trött. Men nu värker halsen och jag svimmar typ varje gång jag ställer mig upp. Så till alla er där ute, jag hoppas och önskar er ett bättre nyår än mig!
Allså, förlåt att jag klagar men min blogg, mina rules.

Fattar ni, jag ligger hemma helt ensam. SNYFT! Ha det bra nu! Tack för det här året, hejdå 2009, hej 2010!!!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ajdå... Inte speciellt roligt att vara sjuk ju :/ Speciellt inte på nyårsafton! Hehe. Men krya på dig :)

2010-01-01 @ 01:26:35
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0