Internetupkoppling?....

Ni får ursäka att jag inte bloggade ett skit igår men mitt internet dampar ibland. Ja, det kan lägga av i flera dagar. SUCK! Aja, idag är jag glad för jag kommer få mitt barnbidrag! Och sen ikväll ska jag på lollos födelsedagsfest, det kommer bli najs. Jag möter erica vid årstaberg så åker vi tillsammans. Nu har jag bara ett problem å lösa, vad ska jag ha på mig? Äh, jag får se. Nu ska jag iaf forstätta läsa min bok som handlar om å vara singel i New York. Den är ganska trist, men men. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare! Har äntligen skrivit ett genialt inlägg på bloggen! :P

2009-12-20 @ 10:18:18
URL: http://bajsrumpa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0