Jag orkar inte!

Hej alla knäppisar, just nu sitter emma, emelie, carl och farmor å pysslar. Jag har tagit en pause , måste gå ut en stund men jag tänkte blogga en snabbis innan. Här är det sådär lagom kul, jag är trött och det är lika med att jag är sur och grinig. Därför ska jag gå ut en snabbis, sen ta en kopp kaffe. Ush, det låter fan så moget. För vuxet för en omogen tjej som jag? Haha, nej, nej. Kaffe är gott och man blir pigg!! Hahaha, iaf. Snart är det jul och det är jättehärligt, igår var jag på stan och köpte klart alla min julklappar. Pizza och elina var med, jag gick sen hem till elina och skrev en shoppinglista på allt som ska inköpas under julrean!

Här är listan!, dock har jag inte tagit med allt. hehe! :P

* Glitterkofta
* Randig tröja med olika färger
* Underkläder
* Smycken
* En speciell kofta från zara
* Stor halsduk (om jag inte får en i julklapp)
* Kavaj
* Skjorta

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0