Mitt 2009

Jag blev bra kompis med Isabella och hennes smeknamn blev senare samma år, Pizza
Elina upptäckte sin kärlek till en viss P.......
Jag började på handboll
Jag slutade på handboll men hann med två cuper, hallsberg och eken
Jag började återigen på min volleyboll
Mcfly kom ut med nytt album!!!
Jag åkte skidor i fjällen med Erica och rammlade i alla liftar som fanns. Minst 30gr -.-
För första året på länge blev det semester utomlands (Thailand) ist för Båstad
Jag fick åka in med ambulans (2gr under samma vecka)
Jag fyllde 15 och kunde därmed inte kallas fjoortis av släkten
Mitt intresse för jeans svalnade och intresset för tights växte
Jag började blogga
Smurfarna kom återigen in i min värld. Jag har sprayat håret rött blev en klassiker
Någon viss person förstorde en dyr kamera!
Jag dansade galet till Y.M.C.A, men inte ensam. Inga mer komentarer...
Lollo började gymnasiet och jag lärde mig att hennes killkompisar är heelknäppa
Linda började gymnasiet och jag insåg att min "drömkille" gick (och går självklart fortfarande i hennes klass)
Jag blev kompis med belinda igen efter att hon bytt skola
Jag lärde mig att de godaste friterade chicken nuggets är godast hos elina
Jag åkte på ett konfaläger och lärde mig många skitsaker, bestämde mig senare för att inte konfremera mig
Jag lärde mig att sopabandy inte ska spelas emot feta, topplösa killar. Uww.
Jag lärde mig att värme (över 30 gradet) är skit.
Jag lärde mig att man inte ska vaxa benen i Tailand
Jag blev utskäld som in i helvetet av den läskigaste mest humorsväniga mannen jag träffat, Jonas.
Jag blev kompis med julia och rebecka från konfa lägret
Jag tänkte lägga ner bloggen me någrade mig
Jag lärde mig att inte gå med urringat i Thailand
Jag lärde mig att äckliga killar inte är värda å lägga tid på
Jag lärde mig att gå på toa med två främlingar
Jag såg baksmällan och har den som min favoritfilm genom tiderna
Jag trodde att jorden skulle gå under
Jag gick i kyrkan hela 2gånger
Jag lärde mig att man inte ska tävla i att dricka upp mest vatten fortast
Jag såg kändisar ungf en kändis och det var sötisen mattias från EMD! :D
Jag lärde mig att inte gå med Kristin när hon ska hämta nycklar i stureby
Jag flyttade till en villa i enskede

Det där var bara få saker av mitt 2009, kan inte skriva allt, orkar inte skriva allt och kommer inte ihåg allt. Hoppas nästa år blir lika fartfyllt.























Kommentarer
Postat av: Elina

vadå kärlek ... -.-

2009-12-26 @ 22:04:35
URL: http://axerell.blogg.se/
Postat av: asta



Jag lärde mig att man inte ska tävla i att dricka upp mest vatten fortast.



HAHHAH det lärde jag mig med :$

2009-12-29 @ 01:13:57
URL: http://akoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0