New York City

Cha, cha bloggen. Kollade på icas nya "reklam" nyss, den som driver med bloggvideoinlägg. HAHA. Iaf, jag kom precis hem från stan. Var där med mammi, vi åt lunch på Fridays, det var trevligt förutom att jag blev lurad, av mig sälv. Jag trodde att jag såg e.m.d men det var bara tre vanliga snygga killar. Men, men. Äntligen kan jag meddela världen. Jag har hittat ett par snygga stövlar!!! Dom kommer från Merizo, jag hade sån tur idag kan jag säga. Stövlarna var det sista paret kvar! Och just i min storlek! Sen köpte jag ett par "ridbyxor" Från massimo dutti, dom var det 30% på, plus att jag tog dom sista byxorna i min storlek! Igår var jag ute i barkarby och shoppade lite också, fick hem två tröjor och en bh. En tröja hade polokrage, jag såg lite ut som en präst i den. Men den var faktiskt snygg! hehe. Nu blir det slut på shopping den här månaden (och nästa!) Skinnjackan får vänta tills hösten, då ska den köpas från jc! Hoppas den finns kvar. Tills dess får jag använda nya kappan.

Ska försöka lägga in lite bilder på plaggen jag köpt de senaste dagarna och fått i julklapp, men hare. Nu ska jag läsa ut min bok om singellivet på manhattan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0