Today!

Hola! Ligger i min säng och dampar nog sönder på mamma snart. Hon skriker på mig, jag måste tydligen städa mitt rum som är så fin, *host*. Aja, idag var skolan som vanligt, eller, idrotten hade något jul tema. Föresten, jag
(tror) att jag kommer få IG i matte den här terminen, kommer få ett psykbrott!!!! Men i alla andra ämnen kommer det gå ok . Måste bara göra klart berättelsen och bilden.

Imorgon är en tråkdag, nämligen torsdag. Skulle igentligen börja spela volleyboll igen då, men skolan går tyvärr före. Synd, för jag hade behövt prata med linda!!!


Haha, we are crazy. Folk som inte känner oss måste tro att vi är helt knäppa. Men jag lovar, vi kan vara normala. Men vad är det roliga med det? ;D <3


Kommentarer
Postat av: elina

Normal är inte rätt ord på oss! :D

2009-12-09 @ 22:01:50
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0