Torsdag

Just nu ligger jag i soffan och är sjukt trött, är sjuk, halsen gör otroligt ont. Skippade skolan idag men kommer tvinga mig själv att komma imorgon då jag har en viktig dabatt, den där om homoadoption.
Det kommer nog gå bra, har pluggat om det idag och vet ganska mycket nu. Skönt att den börjar efter lunch, då hinner jag prata ihop mig med laila och yanira. Det är vi tre som ska möta tre andra som är för. I verkligheten är jag självklart för, men man tvekar lite när man läser alla nackdelar.

På fredag åker jag och familjen upp till gävle, kusinen fyller fjooooris.

på tal om fjortis, kolla in tjejen till höööger! ;P<3
(by the way, visst e bilden cool!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0