Trött -.-

Klockan är runt två, fan. Imorgon (idag) kommer jag vara så trött på morgonen. Drack massor av kaffe för att orka vara uppe ikväll, inte smart,men ville göra klart svenskan. jag gjorde självklart massor av andra saker istället. Blev jättepigg och är fortfarande inte trött. Snarare kissnödig... Imorgon måste jag plugg,plugg, pluugggga. Det säger jag till mig själv varje dag iof, varför lura mig själv? Jag orkar inte mer av skolan, det blir bara svårare och svårare. (suprise! -.-) Längtar grymt mycket tills på fredag. Inget mer plugg på nästan tre veckor då!!!! :D
 
En liten tanke jag kom å tänka på, lever inte vi människor i ett grymt konsumerande samhälle. Man vill alltid ha bättre, alltid ha mer. Vi har massor av kläder men vill ändå ha nya, man har en fungerande kamera som funkar bra men  man vill ha en kamera som är liite bättre. Konstigt det där, för det är nog en av få saker som stämmer in på många!!! Ska försöka sova lite nu,heh. Godnatt!! <3

kladdkaka från i helgen. Soo booring, i know!!! :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0