Vintertid!

Idag känner jag mig riktigt ful, bara så alla vet. Mitt hår känns äckligt, ögonfransarna ser konstiga ut, hela jag ser konstig ut. Men sånna dagar har väll alla? Idag var skolan iaf chill, jag hade bara np i svenska till 12.00, då slutade jag och gick snabbt hem i det blåsiga snövädret. Härligt med snö föresten, jag älskar snö undantag de tuuusen mulningar jag får under en vinter. En dag snart blir det snökrig enligt pizza, men jag kommer inte våga, haha. Elina ska ju vara med och hon känns ganska läskig, ja, hon kommer nog mula sönder mig.

Aja, Klockan sju ska jag möta belinda, vi ska göra snöänglar och åka "pulka". Alltså, vi kommer nog åka på plastpåsar. Jag måste börja byta om till tåligare kläder! ;P

Någon som ser något nytt med mitt hår? Jag har färgat det :D <3


Kommentarer
Postat av: Ursula

läääääskig var ordet !

2009-12-15 @ 20:47:52
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0