160209

Hej Alla Söta!
Idag hade vi matte och musik i skolan. Musiken gick superbra, svarade till och
med på mvg frågorna. Matten där imot.... Räcker det med att säga "Jag hatar matte"?
Jag pratade lite för mycket, som vanligt. Jag pratar alltid när kristin är i närheten.  *SUCK*
Skolan flöt förbi ganska snabbt, när jag kom hem borstade jag tänderna och åkte
genast till  tandläkaren. Jag skulle laga ett hål, jag var skit nervös men det gick
till slut bra. Fick ett klistermärke och en tandborste  för att jag var så duktig.
Det var min dag kortfattat. Nu är det dags för mig att åka till gitarren. See U <3

Var det nån som kollade på Gossip Girl igår? Jag gjorde, speciellt på Nate (Chace Crawford)    HETING!?         


Kommentarer
Postat av: jasmin

Amen shit va snygg!

har lite killar på min sida också! ;)

premunera på varandras bloggar kanske? :)

2009-02-16 @ 17:45:08
URL: http://theernan.blogg.se/
Postat av: jasmin

hah, du har också bra killsmak ;d

lägger till dej i bloglovin nu :D

2009-02-16 @ 18:14:18
URL: http://theernan.blogg.se/
Postat av: Lollo

hotXP

2009-02-16 @ 21:15:04
Postat av: Lollo

hot:D lägg upp bilder på dej oxå:D

2009-02-16 @ 21:16:26
Postat av: Amanda

Haha, jaa. Det kan jag göra, senare :P

2009-02-16 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0