170209

Hej!

Kom precis hem från skolan, sa att jag slutade 15.00 men det blev visst lite senare, kollade på en film om första världskriget. Idag hade jag bild, det gick skiit, jag kom inte på nått! Mitt kreativa flödande funkar inte! :O haha När de två timmarna av bild var över hade vi kurs (so). Försökte plugga men det gick inte, så jag tog lite kort stället. När det va klart slutade vi för dagen, inte jag men det flesta. Hade ett p.h samtal med min basgruppsledare. Sen slutade  min dag med en film, ganska bra, väldigt mycket krig. ALLA dog. Jag grät :/ Nu sitter jag här med lite flingor, ska plugga nån timme, sen ska jag på mina kompisars gitarruppvisning, det ska bli roligt. Lägger upp bilder från det när jag kommer hem.  Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du inte hittade till ;P haha amanda :) // Hanna

2009-02-17 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0