180209

Heej alla glada, issa ska pissa på toaletten
Kom hem för cirka 2timmar sen, har varit hos Elina, med Isabella. Vi "pluggade" . Det gick inte så bra, vi gjorde allt annat än plugg. Vi åt havrebollar, sökte lite på google, lyssnade på musik. Allt men inte något plugg. Efteråt så åkte jag till bibloteket *NÖRD* Lämnade några böcker, hyrde några böcker.  Å juste, i skolan idag pratade vi jättemycket om gamla minnen när man var barn, hur rädd man var för det äldre, gränsen mellan skolan och skogen som man absolut inte fick gå över, det gjorde man inte heller. Man var så rädd att bli busted. Det var ingen i min skola som nånsin gick utanför skolans gränser, inte när vi vår små i alla fall. Undra vad som skulle hänt om fröken kom på en. Fick man kanske ett samtal hem? Om hur olydig man vart i skolan, gud va töntigt! Aja, nu måste jag verkligen plugga, på riktigt. Har engelska redovisnig på fredag och jag har inte börjat änn. Ha en fortsatt trevlig kväll, pussar Amanda <3
  
Min kompis Kristin, cooling!

Kommentarer
Postat av: elina

nämen kristin! så söt:P haha

2009-02-18 @ 22:02:06
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0