190209

Hej alla glada!
Idag har vi haft idrott i skolan, vi gjorde kullerbyttor och sånna där acrobatsika saker. Det gick inte så bra, är det något som kan stoppa mig ifrån mvg i idrott är det just den här delen. Men jag försökte i alla fall. Det är väll det som räknas?
Tack vare gympan har jag nu hur ont som helst i nacken. :/ Kollade upp i taket för mycket, hur lyckas man? Efter idrotten hade jag kör, vi sjöng  två olika låtar och enligt min åsikt lät det kanske inte så jättefint. Låtarna passar inte till en kör!
Aja, nu är jag hemma och hela kvällen kommer bestå av plugg (undantag bloggpausar och 21.00-22.00 då det är criminal mindes! <3)  Vilket  roligt liv jag har, men det blir roligare imorgon, då ska några kompisar sova över hos mig, vi ska kolla på film och äta glass (ben and jerrys!) Mycket gott! Ha det bra så länge! Kramar Amanda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0