Trött -.-

Godmorgon!
Vaknade för 20minuter sen, är stendöd. Ögenen svider och halsen känns torr. Hur har jag sovit egentligen?!
Aja, kan berätta lite snabbt om min dag. Jag börja skolan 8:30. Då kommer vi ha halva dagen bild och halva dagen So. Båda ämnerna är ganska roliga, men tyvärr har jag inte sådär jättestora rittalanger. Sen när alla andra slutar klockan 14:00 Måste jag och några andra elever stanna kvar, man måste göra det en gång i veckan för att läsa. Då sitter man fem stycken i ett rum och läser, låter riktigt kul va? Jag slutar då äntligen klockan 15:00. Då åker jag nog hem och sätter mig med plugget,  måste läsa ut en bok till på onsdag. Har 200sidor kvar. Önska mig lycka till?! Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: elina

amanda är du allvarlig? ska du verkligen läsa ut boken? hahah

jag tänker inte läsa har läst 15 sidor och det räcker gott och väl kan jag säga dig..:P <3

2009-02-17 @ 14:34:33
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0