Jag ska börja blogga igen!

Tja alla där ute, amanda här. Jag började blogga ett tag innan sommaren, låångt innan sommaren kanske...nu ska jag börja igen, på riktigt faktiskt. Jag undrar hur det kommer gå? Jag kan iallafall börja skriva om hur min sommar har varit, ganska ok. jag har varit på ett konfa läger (10 dagar ), vart ute med båten,  och varit mycket med kompisarna. Men just nu är jag i en liten sommarstuga i norr. Där min mormor och morfar bor, men jag åker hem idag. Då ska jag kanske vara med lilla Deenec, har inte träffat henne på heela sommaren, sen imorgon fredag träffar jag nog lollo, sen lördag träffar jag Deenec igen och på söndag smäller det, jag ska åka till Thailand i 16dagar (största svennelandet efter Svergie såklart!) men det ska bli roligt! Ska sola bada och shoppa. Och självklart lära mig mycket om kulturen.*HOST*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0