Big NO NO!

Den 17augusti börjar skolan igen, inte kul asså. Jag ska börja nian, är så himmla nervös. Det känns som om pressen kommer att bli större, man vill inte misslyckas med något. Specielt inte med nationella, hur tusan kommer det gå? Visst, jag borde klara engelskan och svenskan galant. Men matten, jag hatar matte! Siffrorna flyger omkring i huvudet så fort jag kollar på ett tal med mycket siffror. Desutom så har jag hört att vi också ska ha nationella i NO?! Jag som tycker att de tre grundämnena är tillräckligt mycket att oroa sig för. Jag får helt enkelt lova mig själv att plugga mer, efter skolan. Men det är svårt, såfort man kommer hem så slår man på tv, säger till sig själv "äh, jag kollar bara i 10min" vips, så är klockan 5 och träningen börjar om 2 timmar, man vill ju faktiskt vara i tid (a) men även fast jag inte pluggar så mycket som jag borde ligger jag förvånadsvärt bra till i nästan alla ämnen. G i matte, men det är bra för att vara mig, resten av ämnena har jag vg eller mvg i. Mest vg+ så man får hoppas att dom höjs nu i slutet av terminen. Mitt mål är att ligga run 280, i merit. Usch, blir nästan yr av att tänka på skolan. Jag skiter i den just nu, i övermorgon åker jag till Thailand, då ska jag absolut inte plugga, bara chilla!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: Jag ska åka till Phuket/Bangkok 2/9 :) Hihi, ser att du också ska dit!

Yeye, vart ska du? Behöver du lite tips kanske? :D



KRAM

2009-07-31 @ 21:18:22
URL: http://jnylund.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vad kul! Du kommer få uppleva massa roligt, hihi. Storstad vs. lugnet ;)

Men du åker ju nu i övermorgon? Jag åker i september, hehe :(

Bangkok är den bästa shopping staden, enligt mig... Några varuhus du bör lägga på minnet är

Platinum - extremt billiga, snygga, trendiga och unika plagg. Ett stort varuhus med kläder, smycken, skor, väskor och annat i mängder!

Central world/Zen - Ett stort varuhus med äkta märkes varor och extremt stort utbud, din pappa och lillebror skulle nog gilla det här varuhuset hihi. Massa olika avdelningar med sport, fritid, kläder, mat, inredning m.m. I central World har dem precis öppnat Forever21 också, galet bra!

Siam Paragon och resten av varuhusen som finns i närheten är också ett unikt stort varuhus med akvarium, god mat, porsche bilar, top shop, mango, Zara m.m.



Btw, ett tips att ta sig fram i Bangkok är att åka skytrain. Trafiken är heeeelt freakin' crazy och det är så mycket enklare att hoppa på skytrain som tar er från varuhus till varuhus.

Juste, man tjänar verkligen på att köpa äkta märkeskläder i Thailand då priserna är en aning billigare. Man sparar några hundralappar per plagg, hihi.



Gör det enklare... Googla detta! :D



KRAM

2009-07-31 @ 23:07:10
URL: http://jnylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0