Han är bara 92:a!!!

Kom precis hem från new moon, den var sådär. Men killarna, WOOOOOW! Asså, ja. Det finns inga ord som beskriver deras snygghet! Den snyggaste var självklart jacob, han ser så bra ut att det nästan känns overkligt. Pizza satt nästan tyst hela filmen, som ett förtrollat barn. Elina pratade om att jacob borde förbjudas att vara med i filmer. (han är fööör het) Jassi och jag skrattade åt pruttskämt. (moget)
Aja, haha. Jag tyckte inte att filmen var ngt för mig, lite för. Hmm, ungdomlig?

Ung och het? JO, JAG VEEET!


Kommentarer
Postat av: elina

nej men helt allvarligt!

det finns inga ord som beskriver hur snygg han är :O

inte okej att utsätt unga tjer för en sådan snygging :P!!!!!!!!!!!

2009-11-22 @ 00:24:39
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0