Har man tråkigt så måste man! :P

1. var bor du?
STOCKHOLM

2. ålder:
15

3. är du kräsen?
Ja, kanske liite :P

4. fobier?
Spindlar, sprutor, sjukdomar, döden, att vara ensam.
Listan kan göras läängre!

7. skulle du kunna förlåta otrohet?
Ja, det skulle jag nog kunna.
Om jag älskade någon otroligt mycket

8. vad drömmer du mest om?
 
Om allt från snygga killar å kläder till monster å mörker

9. värsta känslan?
när allt går fel och vanlig smärta i kroppen. (brytna ben, frakturer m.m)

10. om du gör dig säker på att klara av alla problem som kan uppstå med en uppgift du håller på med, går allt vägen då?
Japp, det tror jag!

11. är nakenhet fint?
Jao...

12. vad är sötast med människor?
Att folk har kärlek inom sig

13. köper du rosor på alla hjärtans dag?
Nej, ha!

14. har du någonsin knarkat?
Aldrig, ska aldrig göra det heller! Lite för lågt för mig
(Fast LSD låter lite kul, rosa elefanter!)

15. är du ofta på msn?
Nej

16. är du romantisk?
Haha, inte precis.

17. saknar du någon just nu?
Ja

18. är du nöjd med ditt liv än så länge?
Ja, det är jag.

19. har du gjort något du ångrar det här året?
Haha, ja. Rammlat i en fucking trappa!

20. vad var det för något?
Se ovan ^

21. är du spontan?
Beror på i vilket sällskap.

22. plågade du små söta djur som katter, sälar och marsvin före 15 års
ålder?
Aldrig... älskar alla djur!

23. Har du sett spöken/andar?
Tror det, eller. Kanske inte

24. tycker du att alla andra är rätt puckade och att du själv är fantastisk?
Nae... eller ibland... eller ganska ofta. Hehe

25. vem är snyggast i världen?
Det finns så många men ändå så få.... :( 

27. föredrar du att vara singel?
Vet inte, ibland kanske...

29. hur vill du att din partner ska vara?
Rolig, mogen, barnslig, förstående osv.....

30. vad lyssnar du mest på just nu?
Musik?

31. tre saker du vill ha i ett förhållande:
Haha, täntig fråga elr vad?!

32. jag älskar dig eller jag tycker om dig?
Jag tycker om dig.

33. vem fick du senast sms ifrån?
Vet inte, mobilen är just nu på språng :P

34. har du bra gener?
Haha, de duger.

35. är det taskigt att inte låta barnen äta kött om föräldrarna är
vegetarianer?

Haha, det tycker jag nog.

36. sms eller msn-mess?
Msn är lättare, fast Sms är bättre (:

37. hur många har du varit olyckligt kär i?
ingen, eller kanske en.

38. hur många har varit olyckligt kär i dig?
Haha, vet inte...

39. vem är den vackraste människan du vet (Insidan)?
Vet inte... känner så många underbara människor

40. vilken bok har du läst flest gånger?
Berts dagbok, hahahah!

41. vilken dagbok återvänder du alltid till?
?

44. stavar du alltid rätt på internet?
Haha, knappast.

45. uttryck du missbrukar:
Det e najs?! eller ne. Jag missbrukar inget ord!

46. vad vill du helst göra inatt:
Sova

47. sover du på mage eller på rygg?
mage, annars snarkar jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0