HEMMA!

Hej bloggen, nu är jag äääntligen hemma. Har spenderat 4 nätter på sjukhuset och det har varit jobbigt, men jag har klarat det. Wohooo. Visst, jag har haft lite galna grannar, men det var "kul". En tant trodde att alla ville döda henne, vattnet var giftigt och alla var onda. Hon bet en man i handen. En annan tant trodde att hon var i skolan, och samtidigt trodde hon att hon körde bil. Helt crazy asså. Om ni undrar vad jag har gjort alla långa dagar så har jag läst elle och skallerblaskor! 
Men nu ligger jag alltså hemma i soffan och ska snart äta lite tacos. Om tre timmer kommer mormor, hon ska ta hand om mig hela veckan :)


Gammal bild på mig från i somrar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0