Hola!

Tjabba da blogg, kom hem för ett bra tag sen men har inte orkat skriva ngt inlägg. Jag kollar iaf nu på criminal minds, bästa! Efter skolan idag åkte jag och elina hem till pizza, det var kuligt. Som vanligt gissar jag, vi laddade hem musik till pizzas ipod och kollade på oth, gud vad jag saknar det. Men det finns en annan bra serie, brothers and sisters. Alla borde älska den serien men jag är nog en av få som gör det :/

Imorgon så träffar jag nog belinda en snabbis, vi ska byta tröjor med varandra. Hehe. Och sen så har pappa lovat mig å skjutsa in mig till media mark för att kolla på vilken kamera jag ska önska mig i julklapp!!!


Juste, imorgon e det dags för gymnasiemässan, hmm. kommer bli sådär lagom kul med alla sthlms ungdomar som tränger sig och håller på. Jag ska kolla på lite olika gymnasim, norra ooch östra real, kungsholmen, globala,  kanske södra latin, men tror jag skiter i att kolla vissa .
Måste dra nu, se u!

Whooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0