Imorgon är det advent!

Tjabba alla, kom precis hem från farmor. Vi bakade pepparkakor, jag åt mest deg och mådde illa. Haha. sen på kvällen åt vi jättegod trerätters middag. Till förrät så var det damplings, till huvudrätt fisksoppa med musslor,räkor, lax m.m och till efterrätt cream brule, jumiee!! Jag träffade kussarna och emma var som vanligt knäpp i bollen, vi kollade också på robinsson, jag hejar på simon, undra varför!?

Just nu lyssnar jag på spotify och sjunger med.
Imorgon ska jag iaf till stan med pizza, ska kolla ut vad jag ska köpa på onsdag då vi har ledigt från skolan, YES! Och juste, hahaha. Imorgon ska jag gå i kyrkan på morgonen, med hugo. Det kommer nog bli mysigt, med adventfirande och sånt. Kan ni tänka er mig i en kyrka? Äh, det kommer gå bra! Ska vara vid st eriksplan runt kvart över tio så måste upp tiiidigt. Hahaha, men måste dra nu. see u! <3

Vad?! Ville bara visa min smutsiga strumpa! ha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0