kalsonger och cdskivor?!

Idag är det första advent, tiden går verkligen snabbt. Jag och min lillebror fick en varsin present , en varsin starbucks mugg med massor av bläckfiskari (alltså godisar)
Mamma sa att nästa vecka blir det lite roligare, längtar. Hihi. Till frukost idag åt jag english muffin och pepparkakor med te.
Ska snart gå till bussen, eller om 40 min. Hehe, ska åka till gullmars och möta hugo vid sandborg. Jag undrar hur det kommer vara i kyrkan, tänk tom det är  jäääättemycket folk, och tänk om alla är gamla. Det kommer antagligen vara så, haha. Aja, sen ska jag på stan med pizza ska kolla på lite presenter, men det blir på onsdag jag ska köpa allt.

En gammalbild när jag var sjuk.... no comments <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0