lördag

Idag har jag försökt ta igen lite plugg, men det gick inte bra!!!
idag åkte även älskade mormor hem, kommer sakna henne så grymt, gud va hon har hjälpt mig igenom det här! 
Lollo smsa om vi kunde göra ngt men jag måste vila ryggen, tråååkigt. Men det kommer fler lördagar, visst?! 
Juste, har fått ett par nya vinterskor av mammi idag. Ett par höga bruna uggs, dom e najs! Mjuka som en kattunges päls. Mohahah, dom kanske är gjorda av katter, det skulle vara lite kul. Hahah!
Nu ska jag gå och göra en speciell dricka. Adios!

Vad får man om en ko är med i en jordbävning?
Milkshake! hahah, YUMMIE!!
Det är det jag ska dricka nu! :P<3

Kom på att pizza påminner lite om doris! HIHI ;D<3


Kommentarer
Postat av: elina

haha lite... MYCKET ;P!

2009-11-14 @ 17:53:29
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0