min dag

Kom hem från stan för kanske två eller tre timmar sedan. Jag och pizza kollade på lite kläder, prövade den fina klänningen på bikbok, den passade inte nån. Vi fetade oss självklart på mcdonalds. Innan jag var med pizza i stan så var jag i kyrkan, det var faktiskt mysigt, sådär lagom juligt. Jag skrattade väll lite ibland, men inte ofta. Hugo var allvarlig och alex med. Oj, oj! hahaha. Ska nog gå igen nästa söndag :)
Nu måste jag förstätta med mitt plugg, har redovising i morgon och vill vara klar tills el clásico börjar.

Juste, var inne på stora datorn ett tag, där jag har massor av bilder. Sparade några här på bloggen, dom
kommer åka upp lite då och då till vissa inlägg (bara så att det inte blir bildlöst) <3

Jag och deneec i sommras! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0