Morgooon

Godmorgon alla pigga tuppar där ute. Just nu sitter jag å skriver på lindas ubersnygga mac. En sån vill jag också ha, men den är fööör dyyr fööör miiiig! Moohahah, aja. Igår smsade jag linda runt halv tio, vi hade ingen ngt att göra  så jag åkte hem till henne å vi har haft roligt hela natten, garvat åt massor av saker och förlorat ungf 25.000 fans på rockband, SKAMM! Snart ska jag och linda åka, hon ska in till centralen och sjunga. Jag ska hem, göra mig iordning och sen smsa pizza, får se om vi gör nått innan filmen börjar, så måste det nog bli :P

Ska dra nu, pussi dussi! <3
Jag diggar det faktum att detta är den "normalaste" bilden
som vi tog!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA <3

2009-11-21 @ 13:10:17
URL: http://vattenparla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0