-.-

Jag är TRÖTT, ska snart gå och lägga mig. Idag är det fredag, och snart är lovet slut. Ja, om nån timme eller två. Jag längtar faktiskt tills skolan startar! :D (NOOOOOOT)
Idag har jag varit hemma, min mormor och morfar är här för att hälsa på och då vill jag faktiskt vara hemma eftersom jag knappast träffar dem längre. Hade igentligen tänkt att vara med älskade bells hela kvällen men hoppas hon förstår.
Idag såg jag och morfar två skator, visst ingen big deal men så sa han:
 
"Dom där två är nog ett par, skator lever i par livet ut, tills dom dör"

Jag började nästan gråta, så gulligt. Mormor pratde självklart om "blattingar", haha, suck :P
Nu ska jag iaf snart sova, imorgon får vi se vad som händer.
Godnatt :P <3


Undra vad jag ska skriva på elinas mobil nästa gång, hmmm...? :P<3


Kommentarer
Postat av: elina

ja hmm... va ska du skriva? :P

2009-10-31 @ 20:38:54
URL: http://axerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0