Duktiga jag

Nu sitter jag här och pluggar stenhårt inför so provet och redovisningen inför imorgon. Det går SKIT, men det gör inget för jag kommer ändå försöka göra mitt bästa imorn.

Helgen har varit trevlig, jag sov över hos elina med pizza från fredag till lördag. Vi åt fett med mat och somnade väldigt tidigt. Jag vaknade såklart före elina och isabella så jag satt mig och läste ut en bok. Hehe, sen åkte jag hem och städade, fixade, trixade. Och runt 7 kom hela familjen svanhagen. Min familj och deras kollade på fotbollsmatchen. Jävla piss att svergie inte kommer komma till vm. Jag menar, det är inte som om malta kommer kunna locka poäng mot portugal -.- Jag pratade mycket om gymnasiet med Erica och jag tror jag vet vart jag vill gå nu :)

Måste sluta nu, plugg, plugg, plugg! <3


Startbilden till en helt vanlig video. Lägger upp den sen!!!


Kommentarer
Postat av: lindis

Vad vill du gå?? :D :D:D

2009-10-11 @ 13:34:46
URL: http://vattenparla.blogg.se/
Postat av: mandis

Hihi, inte för att göra dig besviken men tror östra real! :P



Föresten, vad har hänt med din blogg? jag kan inte se dina inlägg!!! :( <3<3<3

2009-10-11 @ 15:27:38
URL: http://amands.blogg.se/
Postat av: lindis

VAH, oh no! varför där?? :S:S

Kan du inte?? Vad ser du då? Shiet, försökte göra en ny design kanske den som gick åt helvete, den e skitful men jag ser mina inlägg! <3<3

2009-10-13 @ 18:54:43
URL: http://vattenparla.blogg.se/
Postat av: linda

Vah? Varför det?? :O



Vadå? Vad är det du inte kan se? Försökte mej på en proviskorisk design kanske den som fuckar skiten. men e du säker? vad ser du då? see ya tomorrow! <3<3

2009-10-13 @ 22:11:29
URL: http://vattenparla.blogg.se/
Postat av: linda

HAHAHAHAHHA. det stod på min att min förra inte kommit fram, så jag skrev en ny och sen kom min förra fram. hahaha det ser helt sjukt ut HAHA :D <3

2009-10-13 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0