En liten bit innuti mig är död!

Hej bloggen, jag är helt slut. Blev tvingad av familjen å gå upp halv åtta. Någon snickare ska fixa i mitt nya rum. Snart ska jag åka in till liljeholmen, pizza ska köpa klänning. (tror jag)

Jag måste berätta en hjärtskärande nyhet för er som missade idol igår, Niklas åkte ut. Jag har fortfarande andningsproblem!! Jag förstod ingenting, jag menar. Han var ju lätt bäst den kvällen!! Han sjöng låten Black Hole sun så jävla bra!!!  kanske inte bättre än orginalet. Men nääästan ju!!! Bäähäää, :´(
Låten är så bra iaf, har lyssnat på den tusen gånger innan! Men Erik var också ok, eller diggar hanns låtval! :P

Låtarna är najs! (dessa låtar är orginalen!) <3


Niklas sjöng^


Erik sjöng ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0