?

Kom hem från elina för kanske en halvtimme sen, är trött -.-
Vad ska man säga om igår då? Ja, jag skrattade väldigt mycket, jag var hermione och gillade harry potter. Jag kan berätta hur min dag började, jag vaknade tiiidigt, sen åkte jag in till liljeholmens nya centrum med pizza och jassi. Vi kollade efter en kjol till Bella, hon hittade en efter tre timmar!!!
Sen åkte vi inte till elina, tog lite pics och väntade på att olle och rebecca skulle komma. Alla vi mötte sen upp avvs och köpte mat tillsammans, mcdonalds och subway ;P
 Sen spelade vi picenery, inga komentarer om det.
Resten av kvällen var hyfsat lugn (!?), och roligt :)
 


Den här svenska låten är så vacker!!!!!!!
Perfekt att lyssna på nu tidigt på morgonen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0