Fredag = HÖSTLOV!!!

Tja bloggen, jag sitter på pappas bärbara och skriver. Jag har packat upp saker i det nya huset. Nu har vi alltså flyttat. Wieeee! Idag har jag haft np i svenska, det var fakriskt roligt. Man fick välja mellan att skriva en "insändare" novell, debattinlägg eller krönika. Jag skrev en novell, den handlade om en en kille som mördades i ett hus, hehe. Min klass hade spex idag, temat var "morgontrött" Haha, det blev faktiskt ganska bra. Sen efter skolan åkte jag och elina in till globen en snabbis, vi köpte godis och åt på mcdonalds. Nyttiga?  En gammaltant komenterade elinas fläta, hon sa att den var jättefin. Det tyckte jag också :P

HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0