I <3 McFly

CHA, idag har jag haft vanlig skola. Och jag pluggade faktiskt!! Woho, jag är klar med svenskan och näästan engelskan. Jag känner stort behov av helg nu. Jag vill inte ha skola, men man måste väll -.- *SUCK* 
När jag kom hem försökte jag plugga men satte mig och läste en bok ist, nörd i know x) Sen lite senare ringde ja pizza och hon var lika knäpp och galen som vanligt. Vi pratade om julklappar, hon ska önska sig  en rosa ipod och jag en rosa mobil. Hihi, yhee. Precis där efter ringde jag upp elina som ville ha "hjälp" med svenskan men hon skulle lätt klarat det utan min hjälp! nu sitter jag är och försöker plugga men det går inte jag sjunger bara på mcfly låtar. Ska nog duscha nu och sen kolla på dsperata hemafruar för pizzas skull. :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0