Inga rubriker här inte!

Jag är tired, nu måste jag verkligen sova. Har pluggat musik, och det känns väll helt ok. Får se hur provet går . Juste, jag kom på att det är redovisning i SO:n imorn också, det har jag inte pluggat ett skit om. Men jag orkar inte, klockan är mycket och det är snart höstlov. Någon mer än mig som alltid känner sig skoltröt innan lov och sånt? Men man får plugga på när man kan, för snart är det 9 lediga dagar som jag ska njuta av, så det är najs :D

Imorgon är det volleyboll också, det kommer bli skitkul. Synda bara att jag inte kommer följa med ner till Kungälv :( Aja, nästa gång!!!

Noooo, kom på yttligare en ny sak, det är "np" i svenska nu på fredag (dock bara en liten förberedelse)
Men ändå! <3

Bob Dylan är stencoool! I <3 HIM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0