Ingen rubrik?! WHAT?

Kom hem för ett tag sen, har pluggat med pizza halva dan sen åkte jag pizza elina och köpte present till kicki Fifaan, hahaha. Vi åkte tusen olika bussar som tog jättelång tid att åka med. Ja, man kan säga att vi tog grymma onödiga omvägar. Men till slut hittade vi bra saker till henne. Jag skulle gärna vilja ha en sak själv men hihi.
Aja, när jag kom hem från kylan så skulle jag öppna dörren, ingen var hemma. Då hade någon låst med fel nyckel så jag kom inte in, och alla mina pengar på mobilen var slut. Inte kul, inte kul. Fick åka till gullmars med bussen bara för att hålla mig varm, sen frågade jag om jag kunde komma till pizza, det fick jag men allt löste sig tillsist och jag åkte hem. Måste sluta nu! <3

Pizza och Bajsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0