Sry!

Förlåååt! Jag har inte skrivit på en evighet!!! När skrev jag? kanske senast i onsdags, och nu är det lördag. Hihi, men jag kan säga att på torsdagen hade jag min första volleyträning med spårvägen. Det var skiitkul och jag tror det gick bra eftersom jag kommer få vara med på en heldagscup nu på söndag! Sen på fredagen hände inte mycket, skulle igentligen gått på bio men det blir idag istället. Desutom fick jag grymt ont i magen efter lunchen i fredags så jag fick gå hem. Aja, som sagt. Idag ska jag på bio med elina, jassi, pizza och oliva om det nu var rätt personer jag sa :P Jag ska försöka ta måånga kort och lägga upp när jag kommer hem.
Vi hörs. <3

Haha, jag och hanni  för kanske 2 år sen?! :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0