Fredag/Lördag

Kom hem från falun igår och kände mig smått sjuk. Hade spännigs huvudverk, sen ringde belinda och mådde dålig så jag skyndade mig ut runt 10 för att möta henne. Vi pratade och jag hoppas att jag gjorde henne lite gladare, hon sov sen över hos mig och vi delade på en putteliten madrass, och jag vaknade tusen gr av att jag svettades. Sen klockan åtta på morgonen gick jag upp och kände mig otroligt yr, jag tog tempten och det visade sig att jag hade feber, 38,6. Belinda fick snabbt åka hem och jag har legat halvdöd nu hela dagen. Jaa, jag uppskattar att ligga sjuk hemma en lördagskväll. Tummen upp, fyra av fem toast.  Jag som skulle kunnat träffat lollos alla nya klasskamrater.  -.-
GODNATT! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0