Hur ska jag göra?

Ibland känns allting så svårt, ja. Jag har ett litet problem, jag vet inte hur jag ska göra. Jag vill bara de andra det bästa, jag vet kanske lite svårt att förstå men ja. Jag får se hur jag gör.

Idag känner jag mig ganska glad och framför allt frisk. Hihi, *BIG SMILE*. Min hårfärg har lagt sig och håret ser inte alls lika rött ut, skönt. Vågtongen har fortfarande inte kommit och jag känner ett stort behov av den, konstigt efter som jag aldrig ens prövat den. Ja, jag ska vara med pizza och elina senare ikväll (tror jag) men jag får se hur det blir med det. Jag är grymt oroligt för att smittas! Sen så blev jag ju sjuk i fredags/lördags, det borde inte vara något problem då väll? Jag borde kunna vara med dom, jag vill kolla på skräckis :P


McFLY, ett av favvo banden!!! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0