Idag, leeedig!!

Kom hem för någon timme sen. Haha, ja. Vad ska man säga om igårkväll? Jag, kicki, pizza, elina, clara, felicia, och lina lekte idol. Stort fail där, allt finns på film! Vi kollade på när lammen tystnar och hade det kul. Jag, pizza och elina sjöng mååånga fina låtar, också inspelade! Hihi, idag fikade jag med pizza. Vi köpte en kladdkaka och spraygrädde, det var jättegott först. Men sen ville man bara spyyy! Haha, vi satt där på ett litet berg och mådde illa! Jag var också vid min gammla skola idag, årstaskolan. Massor av minnen asså! Sen påvägen hem träffade jag en av mina konfa ledare. Ikväll är det visst nån återträff berättade hon. Ska nog gå på den. Måste plugga lite nu, vi ses! <3

Påväg till Issa!





PIZZA HAR BLIVIT BRUNETT, det blev jäääättefint!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0