Måndag 21 sep

Ja, tja alla. Idag har jag haft skola. Morgonen började med prov, jag svarade typ på alla frågor men jag kan absolut inte avgöra om det gick bra. Vi får se. Ja, sen hade vi genomgång MVG i musik, det ska nog inte vara några problem där. Sen var det ganska äcklig lunch och senare so genomgång, MVG. Haha, mvg barn. Jag, haha. Faktiskt inte, men man kan alltid satsa. Efter skolan åkte jag och köpte äpple och macka. Åkte hem, övade på gitarrläxan. Åkte till gitarren och fick massor av bra kritik. Hihi, nu är jag hemma och kollar på ngt pogram om manligt utseende. Haha, faktiskt roligt. Ska nog gå å lägga mig nu så
GODNATT <3

det ser ut som jag har fetaste magen!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0